fredag 26. april 2013

Praksis hos OPUS/ Siste praksis dag:(

Igår var jeg så inpirert av den eksempel av profesjonell interiør-designer at jeg fikk lyst til å lage mine plansjer på same måte:
Hele arbeidsdagen idag ble brukt på leting etter priser og leverandører.
Denne gangen har jeg brukt ArchiCad isteden for InDesign.
Når jeg ble ferdig arkitekten som har dette prosjektet var så fornøyd at han spørt meg om tillatelse til å presentere mine forslag til kunden :D
Jeg håper at kunden kommer til å like ihvertfall noe av mine forslag.
Her er ferdig resultater:







Hver fredag på Opus spiller alle som ønsker Lotto, og trekker to som vinner vinflaske. Den som blir trekkt først kan velge en av to flasker og den som blir trekkt sist for den flaske som står igjen. ..Jeg tapt!:)
Men uansett fikk jeg meg en "goodbye gave" fra Opus og masse gode ønsker fra ansatte om å bli en arkitekt:) 

 Jeg hadde en fantastisk bra prasis uka og er kjempe fornøyd! God helg:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar