tirsdag 23. april 2013

Praksis hos Opus/Dag 2

Dagen startet kl 8.
I dag jobbet med ArchiCAD, byger huset, også fikk jeg en liten presentasjon av en arkitekt. Han fortalt meg om hvordan en arkitekt skal jobbe og vist meg flere prosjekt som han hold på med før.
I dag fikk jeg vite hva en arkitekt må kunne, arkitekten må vite litt av norskeloven, psykologi, design osv. Sikkert derfor folk som jobber i den bransjen tjener opp til 1000kr pr time.
Her er bilde av "Hytte prosjekt":
Skisser, som var lagt på en dag, og var presentert til kunden samme dag, om kvelden.

Detaljert plantegning:














En skisse for "Meny" på Karmusund gata som arkitekten lagt for hånd på 30 sekund







På slutten av dagen fikk jeg en oppgave som skal starte med i morgen , der en av arkitektene fikk bestilling å lage to avdelinger til barnehagen, der jeg kan prøve mitt forslag til interiør innredning.


















  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar