onsdag 24. april 2013

Preksis hos OPUS/Dag 3

Idag begynte jeg på "Barnehage prosjekt", der jeg skulle finne innredning til 5 forskjellig rom. Hver rom har eget bruk område.
Jeg startet med farge og material plansje og jobbet i InDesign programmet (som jeg har aldri brukt før, men programmet er veldig lik med Adobe Illustraitor). For dagen idag jeg gjort ferdig 2 rom, begge to er pause rom der ansatte skal slappe av. De ser sånn ut :
På rommene er det allerede et bestemt møbel plassering, som en arkitekt har lagt. Men jeg kunne plassere de om. Som regel arkitekten tenker ikke så mye på interiør i rom. 


Her er farge og material plansjer som jeg har lagt:


Kl 9.30 var det en møte som jeg var med på, der to man fra en firma presenterte ny gips plate til arkitektene. Dette var veldig gøy å vare med på. De ville selge inn nytt produkt til Opus. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar