mandag 22. april 2013

Praksis hos OPUS arkitekter/ Dag 1



Starter dagen kl 08.00 lunsj 11.30-12.00 og avslutter kl 15.30.
Idag ble jeg kjent med opus- ansatte, de er utrolig hyggelige!:) De viste meg rund, også fikk jeg min egen arbeids plass med pc og en ekstra skjerm.

 Kl. 9.00 hadde de en oppsummering møtte som jeg ble inviter til å vare og!
På møtte framstilte de en tabell med oversikt av alle prosjektene som opus-arkitektene er opptatt med akkurat i den tidsperioden, hvem og når må bli ferdig og om noen trenger lengre tid eller hjelp. Alle skulle rapportere om arbeidet de har gjort.
Også diskuterte de om forskeligge oppdrag og viktig datoer eller bursdager. Fikk høre en del om lyd dempende system for offentlige bygninger: skoler, barnehager osv.

Etter møte alle begynt med hver sin egen arbeid. Jeg fikk oppgave i ArchiCad16 jeg startet til å lage et hus, med 2 etasjer. Også fikk jeg tre bøker med opplæring av den gammel versjonen av ArchiCAD11, de basic programmer er nesten lik, resten av dagen jeg brukt på å gå gjennom ArchiCAD. 

Jeg er veldig fornøyd med praksis plassen min og at jeg kan øve med på ArchiCAD i hele uka!
Her flere bilder





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar