tirsdag 14. mai 2013

Prosjekt: Kunde& Konsulent.

I dette prosjektet skulle vi arbeide sammen to og to.
Vi skulle være kunde og konsulent for hverandre.
Oppgaven var to delt:
1) I første del det er jeg som er kunde og  jeg skulle lage et oppdrag for partneren min- som altså er min interiørkonsulent. Det kunne være et virkelig rom som jeg faktisk vil ha hjelp til, eller et rom jeg kunne dikte opp.
Vi skulle lage skisse av rommet med mål. Ta bilder av evt eksisterende rom. Skrive oppdraget som jeg ønsker at konsulenten skule hjelpe meg.
 Vi skulle ha et møte der vi skulle presentere hvert av våres prosjekt for hverandre. Møtet var på tirsdagen 30. april.
Vi delt oss ved "Lodd trekning"  da fikk jeg en partner som heter Hanne.
 Her er oppdraget som jeg laget til partneren min. Jeg valgt hovedrom i leilighet jeg bor i nå, eksisterende rom.


2)I andre del av dette prosjektet skule jeg som "interiørkonsulent løse oppdraget som jeg har fått av min partner. Jeg måtte lage materiellet jeg trenger utfra hva kunden min har bedt meg om, men jeg skulle minimum levere det som er ramset opp nedenfor.
 Dette skulle leveres:
 1) Oppdrege som jeg laget til interiørkonsulenten min. Med skisser og oppdragsbeskrivelse, evt med bilder.

2) Oppdraget som jeg som interiørkonsulent skulle løse for kunden min.
Minimun inneholde:
Produktbeskrivelse
Farge og materialplansje
Oppmyket oppriss
Virkelige materialer på capa-plate

Kompetasemål
Vurderingskriterier
Vurdering av min interiørkonsulent
Egenvurdering på Its L

Her er bilder av 2 del av oppgaven som jeg løste:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar