mandag 5. november 2012

Praksis hos "Brun'o interiør"

Litt OM BUTIKKEN
Brun'o interiør er en butikk som ønsker å skape det lille ekstra i hjemmet. De tilbyr kvalitetsprodukter i naturlige materialer som skaper atmosfære. Sortimentet spenner fra kulepenner til sofa.


Da er min arbeidsuken begynt. Arbeidstiden er fra kl 10.00 til 16.00.  Her ble jeg kjent med min arbeidsgiver, hun er ei meget hyggelig dame som også eier denne butikken.
Dagens arbeidsoppgaver var: 
lage utstillinger, pakke ut nye julevarer, prise de og sette ut til utstillinger.
Mandager er alltid rolige dager, men det kommer flere utfordringer senere i uken.
Her er bilder som jeg har tatt i løpet av dagen.








Utstilinger som jeg laget
priselapper og kaffekos:)
Nye varer



Kul "brun'o bil"!
Nye varer tre stump som kan brukes till hva som helst(stol,bord osv)



jule pynt!












 The end:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar